REGULAMIN SALONU KOSMETYCZNEGO „WYSPA PIĘKNA”

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług Salonu Kosmetycznego WYSPA PIĘKNA z siedzibą przy ul. Modrzewiowej 13, 06-400 Kargoszyn, posiadającego stronę internetową wyspapiekna.info.pl , nazywanego poniżej Salon.
  2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz Klientów w jego siedzibie.
  3. Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej poniżej 13 roku życia przebywająca w Salonie pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
  4. Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.

 

§2 UMAWIANIE WIZYT

 

  1. Rezerwacja na wizytę może być dokonywana telefonicznie pod nr. Tel 668 309 847, przez SMS, komunikator Messenger lub osobiście w Salonie.
  2. Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej, za pomocą SMS lub telefonicznie w rozmowie z pracownikiem Salonu.
  3. Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług.
  4. Kwota zadatku wynosi od 10% do 30% ceny podstawowej zabiegu lecz nie mniej niż 20zł.
  5. W przypadku nieprzyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 24h (1 dzień) przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostaje wykorzystany przez żadnego Klienta.
  6. Klient, który nie odwołał zarezerwowanego terminu zabiegu min 24h przed planowaną wizytą chcąc dokonać kolejnej rezerwacji będzie zobowiązany do dokonania przedpłaty zadatku o ustalonej wysokości.
  7. Zarezerwowany termin można odstąpić komuś ze swoich znajomych lub rodziny – dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty, a my zaproponujemy zabieg dopasowany do potrzeb oraz zarezerwowanego przez Państwa czasu. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi, a zarezerwowania miejsca.
  8. W przypadku odwołania wizyty minimum 24h przed planowanym terminem jej odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.
  9. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 2 razy nie stawili się na wizycie w umówionym terminie.
  10. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
  11. W przypadku spóźnienia klienta, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania.  Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
  12. W przypadku spóźnienia klienta Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Salon zachowa ewentualny zadatek wpłacony wcześniej przez klienta.
  13. Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Salonu, Usługa nie zostanie skrócona.
  14. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracowników Salonu sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24h przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.

 

§3 KWALIFIKACJA DO ZABIEGU

 

  1. W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do Zabiegu pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
  2. Klient zobowiązuje się do udzielenia pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
  3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez klienta.
  4. Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.

 

§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Salon.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
  4. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
  5. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  6. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

§5 STANDARDY HIGIENICZNE

 

  1. Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji powierzchni oraz wytycznych na czas epidemii.
  2. Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
  3. Po wejściu do salonu Klient ma obowiązek zdezynfekować ręce przy użyciu wskazanego preparatu.
  4. Jeśli nie przeszkadza to w wykonaniu Usługi, klient ma obowiązek nosić w salonie maseczkę i rękawiczki jednorazowe.
  5. Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe lub wielorazowe poddawane sterylizacji.
  6. Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty.

 

§6 PŁATNOŚCI

 

  1. Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką, kartą lub voucherem.
  2. Zadatek należy uiścić w Salonie bądź przy pomocy płatności online na konto: Dorota Stefańska, Millennium Bank: 92116022020000000171549468 – w tytule należy podać swoje imię i nazwisko, datę i godzinę wizyty oraz zabieg.
  3. Zadatek należy wpłacić w ciągu 24h od umówienia wizyty, w innym przypadku wizyta zostanie anulowana.
  4. O dokonaniu wpłaty zadatku należy poinformować Salon wiadomością SMS, usprawni to weryfikację dokonanej wpłaty.
  5. Cennik Usług dostępny jest w Salonie i na stronie wyspapiekna.info.pl
  6. Salon zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
  7. Salon zastrzega sobie prawo do organizowania promocji, których zasady określone będą we właściwych regulaminach promocji.
  8. Rabaty i promocje nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.

 

§7 BONY I KARNETY

 

  1. Salon prowadzi sprzedaż voucherów i karnetów.
  2. Karnety i vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę.
  3. W przypadku płatności voucherem nie wydaje się reszty. Kwotę pozostałą na voucherze można wykorzystać na kolejne zabiegi.

 

§8 REKLAMACJE

 

  1. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Powinien to zrobić w ciągu 5 dni od jej wykonania lub wystąpienia powikłań wywołanych Zabiegiem.
  2. Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek.
  3. Reklamację należy złożyć na piśmie, osobiście w salonie lub listem poleconym.
  4. Salon ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Salon spełni żądania klienta.
  6. W przypadku odpowiedzi odmownej, klient ma prawo odwołać się od tej decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Salon ma 14 dni kalendarzowych.
  7. Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
  8. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym Zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Zabiegu.
  9. Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.

 

§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Salonu.
  2. W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w Regulaminie Salon zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
  3. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w mediach społecznościowych Salonu i na jego stronie internetowej, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 15.09.2021