§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług Salonu Kosmetycznego WYSPA PIĘKNA z siedzibą przy ul. Modrzewiowej 13, 06-400 Kargoszyn, posiadającego stronę internetową wyspapiekna.info.pl , nazywanego poniżej Salon.
- Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników Salonu na rzecz Klientów w jego siedzibie.
- Klientem Salonu może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej poniżej 13 roku życia przebywająca w Salonie pod opieką swojego prawnego opiekuna lub osoby przez niego wyznaczonej.
- Skorzystanie z dowolnej Usługi jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
§2 UMAWIANIE WIZYT
- Rezerwacja na wizytę może być dokonywana telefonicznie pod nr. Tel 668 309 847, przez SMS, komunikator Messenger lub osobiście w Salonie.
- Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej, za pomocą SMS lub telefonicznie w rozmowie z pracownikiem Salonu.
- Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych Usług.
- Kwota zadatku wynosi od 10% do 30% ceny podstawowej zabiegu lecz nie mniej niż 20zł.
- W przypadku nieprzyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 24h (1 dzień) przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostaje wykorzystany przez żadnego Klienta.
- Klient, który nie odwołał zarezerwowanego terminu zabiegu min 24h przed planowaną wizytą chcąc dokonać kolejnej rezerwacji będzie zobowiązany do dokonania przedpłaty zadatku o ustalonej wysokości.
- Zarezerwowany termin można odstąpić komuś ze swoich znajomych lub rodziny – dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty, a my zaproponujemy zabieg dopasowany do potrzeb oraz zarezerwowanego przez Państwa czasu. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi, a zarezerwowania miejsca.
- W przypadku odwołania wizyty minimum 24h przed planowanym terminem jej odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmowy umówienia wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 2 razy nie stawili się na wizycie w umówionym terminie.
- Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie.
- W przypadku spóźnienia klienta, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
- W przypadku spóźnienia klienta Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego przez klienta efektu nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Salon zachowa ewentualny zadatek wpłacony wcześniej przez klienta.
- Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Salonu, Usługa nie zostanie skrócona.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracowników Salonu sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24h przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.
§3 KWALIFIKACJA DO ZABIEGU
- W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do Zabiegu pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
- Klient zobowiązuje się do udzielenia pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe lub działanie niepożądane stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia przez klienta.
- Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, jeśli pracownik przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych klientów jest Salon.
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umów (wykonania Usług).
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania każdej umowy, a po jego zakończeniu przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
§5 STANDARDY HIGIENICZNE
- Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych sanepidu w zakresie utrzymania porządku, obowiązku dezynfekcji powierzchni oraz wytycznych na czas epidemii.
- Stanowiska przeznaczone dla klientów są dezynfekowane po każdej wizycie.
- Po wejściu do salonu Klient ma obowiązek zdezynfekować ręce przy użyciu wskazanego preparatu.
- Jeśli nie przeszkadza to w wykonaniu Usługi, klient ma obowiązek nosić w salonie maseczkę i rękawiczki jednorazowe.
- Narzędzia używane w Zabiegach są jednorazowe lub wielorazowe poddawane sterylizacji.
- Do sterylizacji, dezynfekcji i czyszczenia używane są wyłącznie środki dopuszczone do stosowania w salonach beauty.
§6 PŁATNOŚCI
- Klient ma możliwość płatności za Usługi w salonie gotówką, kartą lub voucherem.
- Zadatek należy uiścić w Salonie bądź przy pomocy płatności online na konto: Dorota Stefańska, Millennium Bank: 92116022020000000171549468 – w tytule należy podać swoje imię i nazwisko, datę i godzinę wizyty oraz zabieg.
- Zadatek należy wpłacić w ciągu 24h od umówienia wizyty, w innym przypadku wizyta zostanie anulowana.
- O dokonaniu wpłaty zadatku należy poinformować Salon wiadomością SMS, usprawni to weryfikację dokonanej wpłaty.
- Cennik Usług dostępny jest w Salonie i na stronie wyspapiekna.info.pl
- Salon zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
- Salon zastrzega sobie prawo do organizowania promocji, których zasady określone będą we właściwych regulaminach promocji.
- Rabaty i promocje nie łączą się, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
§7 BONY I KARNETY
- Salon prowadzi sprzedaż voucherów i karnetów.
- Karnety i vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę.
- W przypadku płatności voucherem nie wydaje się reszty. Kwotę pozostałą na voucherze można wykorzystać na kolejne zabiegi.
§8 REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Powinien to zrobić w ciągu 5 dni od jej wykonania lub wystąpienia powikłań wywołanych Zabiegiem.
- Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek.
- Reklamację należy złożyć na piśmie, osobiście w salonie lub listem poleconym.
- Salon ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Salon spełni żądania klienta.
- W przypadku odpowiedzi odmownej, klient ma prawo odwołać się od tej decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych. Na rozpatrzenie odwołania Salon ma 14 dni kalendarzowych.
- Klient nie ma prawa odmówić zapłaty za wykonaną Usługę.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym Zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Zabiegu.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Usług i certyfikatów poświadczających umiejętności pracowników Salonu.
- W przypadku kwestii spornych nieuwzględnionych w Regulaminie Salon zobowiązuje się do podjęcia próby polubownego ich rozwiązania.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w mediach społecznościowych Salonu i na jego stronie internetowej, co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.
- Regulamin obowiązuje od dnia 15.09.2021